Viestiketju: Vani vai Boxeri
Näytä yksittäinen viesti
Vanha 22.02.2008, 09:10
legro:n Avatar
legro legro ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen+++

Rekisteröitynyt: 03.01.07
Sijainti: Tampere, Finland.
Perusasetus

Mulla oli Jumperi 2.0 hdi -03 sillä tuli kirnuttua 150tkm vuodessa.. Parhaimpia pakuja ajaa maantiellä alusta kestää painojakin, mitä "laatu" merkit eivät.(tähän turha tulla mersumiesten purnaan, Sprintteri -05 oli ja se myytiin äkkiä pois, kun pellit meinas kadota yhden taven aikana ja rahat loppua korjauksiin)

Ducato, Jumper, Boxer tyyppiviat: (uusimmista korimalleista en tiedä onko kaikkea vielä päivitetty kuntoon)
- etu jousituen laakerit menevät 60-80tkm (mutta ei ole kallis vaihtaa ja vaihdon jälkeen "ikuinen", originaalin alumiinisen tilalle vaihdetaan Suomessa RST laakerit)
- tuulilasit taitaa olla asennettu väärin tehtaalla, jälkiasennetut/korjattut ovat kestäneet hyvin
- ajoasento aika rajoitettu, mutta sen pystyy kokeilemaan etukäteen
-

Ei paljoa tule tyyppivikoja mieleen, omassa ei ollut mitään vikoja, juuri viikko sitten myin pois ja ostin subarun, kun ei ollut pakulle enään tarvetta.

Hyviä puolia:
- edullinen uutena
- edullinen pitää
- oikeasti hyvin tilaa tavaratiloissa
- taloudellisia 2.0 hdi kulutti 7.5- 8 / 100km keskimäärin
- pystyy vielä ohittamaan rekan maantiellä. vaikka vähän "rajoittunutta" tuo suorituskyky on
- pieni ykkönen, jaksaa lähteä liikkeelle hyvin isonkin kärryn kanssa
- kohtuulliset väännöt
- ilmastoinnit tehokkaita
- Webaston kanssa mulla ei ollut ongelmia
- iskarit ja alusta muutenkin kesti koko ajan, kun Jumperi mulla oli, toisin oli Sprinterissa, johon kaikki vaihdettiin jo 40tkm paikkeilla..
- sinkityt pellit Jumpereissa, samoin myös fiat
- huollot 20tkm välein ja kohtuu hintaisia paitsi jakohihnahuollot Vehossa

Jos tarvit hyvän kulkineen maantielle niin Vani varmaan on siihen parempi. Lyötyy myös kyllä hyvin laitettuja Ducaton kuorma-autoja takapenkeillä. Kaikkissa autoissahan noita kuluvia osia menee.

Vastaa lainaten