En tiedä onko HJ/HDJ turbojen asetelmissa todellisuudessa mitään jäykkyyseroa, ne on kuitenkin melkoisen erinäköiset, eli täysin samasta osasta ei ole kyse. Pelkkä oma oletus, että HDJ:n voisi olla jäykempi. Molemmissa levyjousen (käpälien) etäisyys kiinnityspinnasta (vauhtipyörästä)on sama , pitäs toimia suoraan HJ:n vakio painelaakerilla. Painelaakerit on keskenään ihan erilaiset HJ/HDJ, en usko että menee toistensa paikalle ihan heittämällä, mutta ei pitäisi olla tarvettakaan.
Tosin en usko että sinulla tulee mitään tarvetta enää vaihtaa asetelmaa jos et innostu sitä HJ:n konetta enemmän "paineistamaan", eikun ajoa vaan. Tuon vääntöarvon laitoin tuonne vaan jos joku miettii mitä ne ylipäätään kestää, niin ainakin sen se kyseinen paketti kestää ihan hyvin. Pitäs olla joku kytkinlevyn paksuinen vaaka jonka pulttaisi asetelman ja vauhtipyörän väliin niin voisi vertailla eri asetelmien todellisia puristusvoimia, ja sitä miten paljon kiinnityspinnan sorvaaminen vaikuttaa, muuten tämä on pelkkää arvailua.
Timop
Note! This message was posted anonymously!
|