Niin tuli tuosta rallatuksesta mieleen että kannattaa tosiaan katsoa/ tarkistaa tuo kardaani, ja varsinkin minkälainen caster- kulma akselissasi on (ts., vaikuttaa suoraan pinioni"kulmaan"). Tuplaristikkokardaanit ovat varsin herkkiä heitolle pinionikulmassa -> yoken pitäisi osoittaa mahd. suoraan kohti jakolootaa, jos näinei ole niin värinät on melkoisen todennäköisiä.
Tietysti jos ei auton korotus ole muutunut miksikään välitystenvaihdon yhteydessä, niin sitten ei oikein voi johtua edellämainitusta.
Oliko sinulla pinionin laakerien esikiristys shimmeillä vai krymppirenkaalla? Tosiaan ottaisin suosiolla kardaanin irti akselista, kansi auki, ja tsekkaa ettei pinionissa ole välystä, että hammasvälys on oikea, ja että hammaskosketus on oikea.
Mitähän muuta tuohon keksisi.. kai hoidit sisäänajovaiheen huolella ja rauhassa etkä antanut liikaa runtua heti kättelyssä?
Kyllä mall crawlerillakin pääsee.
|