Näytä yksittäinen viesti
Vanha 19.02.2008, 21:19
H2 H2 ei ole kirjautuneena
Aloittelija

Rekisteröitynyt: 18.02.08
Sijainti: Vantaa
Perusasetus

Lainaus:
quote:
Jos nyt ajatellaan vakioautoreittejä, niin tuskin niitä tarvitsee kieltää "porttaalihirviöiltä". Jos pikkupyöräinen pystyy siellä ajamaan, ei isopyöräisellä pitäisi olla mitään syytä suditella tai muuten rikkoa reittiä. Mutalammikot tästä ehkä poikkeuksena - niissä voisi kyllä olla ohjeellinen maksimirengaskoko.

Lainaus:
quote:Olen tässä huomannut että näköjään miltei ainoa mahdollisuus päästä hiukan kokeilemaan lajia on ostaa oma metsä no ei sekään autaaksi tee, jotenkin minulla oli sellainen tunne että tämä laji olisi sellaista melko joustavaa touhua johon olisi helppo tulla mukaan, tätä kiiltäväpintaista maastovalmista kalustoa on paljon liikenteessä ja uskoisin että sieltä saattaisi löytyä halukkuutta, hiukan miedompaan toimintaan.
Lähes millä tahansa autolla (ei kuorma-autoilla, kuten säännöissä kerrottu) saa kyllä tulla koittamaan. Suosittelisin että ensimmäisellä kerralla jätät hummerin nuotiopaikalle ja tulet jalkaisin seuraamaan ajelua. H2 ei varmasti ole paras mahdollinen metsäkulkine, joten melkein suosittelisin kakkosauton hankkimista mikäli offikärpänen puraisee.

/* Life Begins at 35" */
Moi
Juu jotain tämänkaltaista itse henk.koht ajattelinkin, toki jos sitten jossain kohtaa olisi jotain jossa voisi hiukan maistella tuota lukollista alustaa se ei tietenkään haittaisi, mutta sainpa omalta ja ehkä jonkun muunkin osalta kehittävää keskustelua herätettyä, täältä sohvankulmalta.

Tuli vaan mieleeni että kun esim tuolla on kävijöitä noinkin paljon +500 niin jos ajosuoritus taikka muu maksaisi 20€ tunti saman kuin Squash niin oltaisiinko äkkiä siinä tilanteessa rahaa olisi kunnostukseen ja muuhun kokonaisuutta palvelevaan toimintaan aikapaljon enemmän, ihan vaan tuli mieleeni, kukaan ei yski 20€ maksua per tunti siitä että pääsee huonosti ilmastoituu koppiin lätkimään palloa.

Voisin kuvitella että kun näitä Citymaastureita on pilvin pimein ja ajo paikkoja pyöreä NOLLA jo pelkän alkuinnostuksen rahastus kerholle olisi melko ..... kannattavaa.

No tämä nyt vaan oli tälläinen heitto, niin taikka näin tulen mielelläni kuikuikuilemaan makkarapaketin kanssa

Vastaa lainaten