Ok, kättelyssä asiaan kiinni, Yes.
Bensasta, juu ei liene kulje pyhällä hengellä.
Sitten tietämättömän tyhmiä kyssäreitä lisää tähän väliin.
Tuo tasonsäädön toiminta ja ajettavuuden kumipallomaisuus. Jos iskarit on loppu ja tasonsäätö toimii ok niin onko ajettavuus lähinnä naimalaivan luokkaa (eli keinuu heitoissa ja kurveissa "hallitsemattomasti/ikävän tuntuisesti"? Tasonsäädön toiminna toteaminen tapahtunee kait fiksuiten lyömällä joku 300 kg lastia konttiin ja katsomalla miten perä notkahtaa vai notkahtaako.
Mitä tomaatista tekee "huolestuttavan" jos sen huoltoa ei ole laiminlyöty kovin sikana.
Ne yksilöt mitä olen katsellut ovat olleen 230-260 tkm ajettuja ja ei tomaatti noilla kilsoilla saisi olla loppu vielä.
Olisiko sitten 230 ja 5-lovinen manuaali fiksumpi vaihtari? Noissa vain kilsat tuntuu järestään loikkaavan tuonne +350tkm kastiin
-- Wannabe OFF-roader --
l-200(@)offipalsta.com