Ei ole nyybi ajatellu sitä, että paljonko vakuutusyhtiöt tienaa vakuutuksenmaksajien rahoilla! Vakuutusmaksut nousevat sen takia että osakkeenomistajat saisivat osinkoa sijoituksistaan!. Ne on niitä pahimpia pummeja!
Vittu nokiakin on ajettu ahtaalle osakkeenomistajien tahosta, ja tottakai "johtajathan" ne muka päätökset tekee, mutta suurimmat sijoittajat (osakkeenomistajat) istuvat hallituksesa ja niitä ei kiinnosta yhtään montako työtöntä tulee kun joku tehdas laitetaan kiinni hyvinvointiyhteiskunnasta ja rakennetaan joku uusi, missä lapsi kasaa kommunikaattoreita kupillisella riisiä päivässä!!!! Pääasia että pääsee iltalehtien listoille ku on maksettu veroja enemmän kun on ypäjän kunnan vuoden budjetti!!! SE VITUTTAA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Munkin on paha rutista näistä asioista, ei vaikuta millään tavalla mun mopon ohjattavuuteen, mitä maailmalla tapahtuu, mutta vituttaa...
Ja sitten vielä lisää kun vauhtiin päästiin...
Uutisissa oli jokunen päivä sitten vanhuksien hoidosta juttua.
Siinä sanottiin: kun vahuksia ei sysätä vanhainkotiin, ja hoidetaan kotona pidempään sekä järkätään virikkeitä, kuten seurakunnantalolla tansseja, yhteistä juttua, niin vanhukset voivat paremmin?!? VOI VITTU, TOIVOTTAVASTI PROFESSORIT EI OLE PITKÄÄN TUTKINUT TOTA!!!! Paljonkohan kulu valtiolta varoja????
Jos joku olis soittanut, niin olisin voinut kertoa sen ilmaiseksi!!!! PERKELE!!!!!!
Ja se että haluan "palkkani" Kelasta niin se on oikeutettua minulle! En halua yhtään ylimääräistä, vain sen mikä minulle kuuluu!!!! En kuseta kelaa että saisin uuden puhelimen, tai rangeen bensaa... Sen mikä mulle kuuluu!!!
-Espoo-Finland-Perkele!
|