Lainaus:
quote:
Lainaus:
quote:
Paitsi että Jeepissä, jakaja vain jakaa kipinää, ei lue ennakko/nollakohtaa!!! kohtaa luetaan kampuran asennontunnistimelta vetolevylta/vauhtipyörältä!! Jakajassa oleva tunnistin on nokka-akselin asennontunnistin ja siltä tarvitaan signaali kerran startatessa, kun kone käynnistyy, jakajan töpselin voi ottaa irti, ja kone käy edelleen!!! Ja ennakkoa ei pysty säätämään, tietokone hoitaa!!
|
Se on siis näitä kivoja vempeleitä. Ei varsinainen suorasytkä erillisillä puolilla, mutta tietsikan ohjaama jakajalla ja yhdellä (?) puolalla. Helvetinkoneiksi menevät nämä autot nykyään (ja toikin on jo "wanha").
-TimoV
"Kasissa vaan on vitun kiva ääni!!!", Ipe64, 5/10/2007: 11:18:00

"The original anti-theft devices -- Lucas Electric products." RR 3.9EFI Vogue, 1990
|
Jep, mutta on niin yksinkertainen kuin vain voi olla, ei mitään ylimääräistä!!!
Katso tosiaan ensin happitunnistin (koska kylmänä happitunnistimelta ei signaalia oteta = open loop), sitten TPS:n säätö ja se puola/sytkäyksikkö myös!!! Muihin antureiden vikoihin en suoraan usko...
FJDC #1 !!!
Jeep Wagoneer Limited w/360V8 + TH-400 + Quadra-Trac !!!!
Jeep Comanche p/u w/4.0 + Aisin Warner 4 + New Process 231 !!!!
Nettikauppa:
www.jamant.fi