Lainaus:
quote:
juu ei oo mun aikana se mittari toiminut ja minäkin sen piuhan sieltä löysin joskus mutta en sitä kiinni koskaan laittanut. tuliko auton mukana lavallinen varaosia mukana vai onko ne osat levittäytyny ympäri suomea? eikä taida sulla olla siihen niitä insa saharoitakaan ku oli meinaa hyvät renkaat ku niissä oli aika isot piikit niin sai hyvin pitoo kannoista heh. nii ja tosiaan toi auto oli jossain vaiheessa vaihtanu omistajaa johonki 500-600 euron hintaan tossa kunnossa (idiootti lappalainen) meinaan vaan että taisit itsekkin sen saada renkaiden hinnalla vai?
kyllä rupes vanha suola janottamaan aika pahasti ja tekis mieli hieroa kauppoja tosta mut sinä se et taida haluta luopua tosta mutta heti ku mieli muuttuu niin ruetaan tekee kauppoja!
Note! This message was posted anonymously!
|
Kyllä minä jouduin tuosta ihan oikean hinnan maksamaan ja mukaan ei tullut muutakun yksi täudelline ja ehjä etumurros.
Kävin just laittamassa paikoilleen uuden / kunnostetun etu gardaanin ja alkoi niin "kolinattomasti" kulkemaan, hieman nuo 33" hankookit vielä ravistaa muttei pahasti ainakaan 100km/h vauhdissa ja tarkoitus olis laittaa 35" rattaat jos vain jostain löytyis tehostettu simpukka sopivasti.
Laita privaan yht. tietoja niin voin laittaa sulle mailia jos jostainsyystä olen hilua myymässä joskus.
"Aina ei voi voittaa....
ei edes joka kerta"
Suburban 4x4 6.2D -86
Pajero 2.5 TDIC -90
Suzuki SJ410 -85
Suzuki SJ410 -87
Daihatsu Rocky 2.8D -90
Toyota HJ60 -84
Pajero 2.5 TDIC -92 (Ajossa)