Näytä yksittäinen viesti
  #25  
Vanha 07.02.2008, 19:32
Ticru:n Avatar
Ticru Ticru ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen+
 
Rekisteröitynyt: 03.12.07
Sijainti: Kouvola Valkeala, Finland.
Viestit: 256
Perusasetus

Mulla tuli 0,6bar ahtoja kun oli kellon letku tulpattu... Yritettii tänää ruuvata lisää syöttöä pumpulta niin saatiin taas lisää pään vaivaa... elikkä alipaine kalvot ei ollu ollenkaa pelissä, eli ne jotka säätää imusarjan ilmaläppää, niin kun ruuvasi lisää syöttöä, niin kierrokset vähän nousi, mutta jätti kierrokset "päälle"... vedettiin alipainepumpulta letku (kuskinpuolen sivusta katsottuna) vasemman puoliselle kalvolle ja saatiin sillee se pelaamaan että se veti läpän puoleen väliin ja kierrokset saatiin tulemaan alas nopeammin, mutta jättää silti niitä vielä päälle, kun ei sitä säädä mikään, eikä liikkunut mihinkään vaikka kierrokset oli mitä tahansa??????????

Miten noi alipaine letkut pitää mennä, ja onko välissä joku säädin, ja jos on niin missä??

Oisko kellää konehuoneesta hyvää kuvaa jossa näkyy letkujen paikat, kun näyttää siltä että JAKKE ja SEPI on pahasti päässy sotkemaan koko paskan.

Eikai toi turbokaa nosta enempää painetta jos ei sinne mee tavaraakaa...????

nyt jos sais sen alipaine systeemin pelaamaan, niin sais ruuvattua lisää syöttöä....

Pliis tietoa näihin...

T:Epätoivo valtaa kohta koko läjän...





-----------------
Kolmosen mäki....
Vastaa lainaten