Viestiketju: Paluu arkeen
Näytä yksittäinen viesti
Vanha 02.02.2008, 18:59
Lonely_Rider Lonely_Rider ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen+

Rekisteröitynyt: 15.05.06
Perusasetus

Hoi, arvon bänditoverit!

En vähään aikaan ole tänne vilkaissutkaan, kun on niin homovaikea salasana mulla foorumille.

Uutta matskua ei ole biisien muodossa kertynyt. Kovasti on ideoita ja intoa kehittää. Tässä vaiheessa tuntuu siltä, että jahka toimeen rupean, niin voisi aika hyvänkin kuuloista juttua saada aikaan.

Olen tässä pohtinut poliittista asiaa liittyen omiin biiseihin. Niitä pitää tehdä, ja mun mielestä rima asettaa "hyvien" biisien tasolle. Tarkoitan tässä sitä, että jos joku biisi on huono kokonaisuus, niin sille pitää tehdä jotain. Kyllä jonkun meistä tekemästä biisistä ainakin yksi kova idea löytyy. Pitää ahkerammin siis sovittaa ja tehdä muutoksia. Mielummin täytetään settiä vaikka jollakin koverilla kuin löyhällä biisikkeellä. Tietenkin uudessa työtavassa olisi hiomista varmasti reenikämpällä. Eikä mulla ole tietenkään mitään sitä vastaan, että kotona tehdään biiseistä omissa oloissa jo melkoisen valmiita.

Ennen kaikkea haluan tässä sanoa, että soitetaan hyviä biisejä hyvin, niin ollaan hyvä bändi ja kaikilla on kivaa!