Näytä yksittäinen viesti
Vanha 01.02.2008, 12:27
Jonzan Jonzan ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen

Rekisteröitynyt: 10.09.07
Sijainti: Nurmijärvi, Finland.
Perusasetus

Pakko kommentoida karaasista, että kolme kertaa nyt käynyt ja neljännellä saa jo olla todella hyvä syy että sinne astun. Perkele kun ei asiakaspalvelu pelaa yhtään, ja jos jotain kysyy niin tiuskitaan vaan suurinpirtein takasin että mitäs vittua täältä kyselet ja "Tuskin meiltä tommosta löytyy.. Ei noita varmaa varastossakaan ole.. Ni oliko jotain muuta vielä?". Tälläin suorasananen olen, mutta tommoset asiat on aika tärkeitä mielestäni tommosessa lafkassa - ja vaikka karaasi on tuossa 10min ajomatkan päässä, niin säästelinpä yhden tiivisteen ostoa siihen asti kun tuli asiaa off-road pajalle, johon 160km suuntaansa. Siellä se palvelu pelaa 10+ arvoisesti! Ei tämä nyt varmaan koko totutta kerro karaasista - voihan sieltä saada hyvääkin palvelua. Ei niitä varmaan kiinnosta myydä jotain euron tiivisteitä tai lukkorenkaita, mutta kyllä minäkin teen välillä niitä isompia ostoksia ja sillon kyllä valitsen ostopaikaksi sen jossa mua on ennenkin palveltu. Itseni kohdalla näin vaan ei ole valitettavasti käynyt karaasissa ja asiointi siellä puljussa loppui minun osaltani. En sitte tiiä onko mulla jotenki vastenmielisen näkönen naamavärkki tai jotain, mutta muualta ainakin saan palvelua hyvin. Tällästä..

Vastaa lainaten