Viestiketju: G Vanteet
Näytä yksittäinen viesti
  #16  
Vanha 01.02.2008, 10:05
petr:n Avatar
petr petr ei ole kirjautuneena
Veteraani+
 
Rekisteröitynyt: 31.01.04
Sijainti: Oulu, .
Viestit: 1.284
Perusasetus

Noista ET luvuista ja renkaiden koosta omat kokemukset:

7x15" ET 20 ( tai ET 25 tms...mutta kuitenkin BBS:n mersuun tarkoitetut vanteet) ja 33/13.5" MTR pyörii ja kääntyy ilman ongelmia (katsastuskumet)

7x15" ET 20 (Porshen vanteet, vanhemat sukupolvet) ja TSL 36/12.5" kumit ottaa käännettäessä pitkittäistukivarsiin kiinni. Se rungosta lähtevä putki/korin kiinnitys on leikattu viistosti suunnilleen "maksimiin" ilman sen siirtämistä tai katkaisua ja silti jossain tilanteissa osuu siihen. Sitten laitoin +10mm levittävät spacerit niin ei osu enää putkeen, mutta jossakin tilanteessa osuu rengas jakariin tappiin asti käännettynä (varsinkin kun paino on juuri sillä etunurkalla). Kääntymistä rajoittamalla hieman tieten selviäis siitä. Seuraavaksi tulee + 30mm levittävät spacerit niin sillä varmasti asia ratkeaa.

Eli summa summaarum...esim. 36/12.5" renkaalle riittävä ET on tod.näk aika lähellä 0:llaa tai 10 miinusta? (luonnollisesti sisäänjoustoista riippuen lokarin kaaria ehkä joutuu avartaan ja tietenkin sitä korin kiinnitysputkea modifioimaan)

Todistetusti " epänormaali käyttäjä ja kohtuuton ylikuormittaja "
Vastaa lainaten