Lainaus:
quote:
Asiaa hieman sivuten, mutta onkos nykyinen AKK offiporukka miettiny tehdä off roadiin ihan omia kaarisääntöjä?? Joskus aikoinaan Muikun kanssa oli siittä puhetta, mutta sit se jäi unholaan, ku molemmat lopetettiin siellä puuhamiset. Meinaan noi henkilöautoihin tehdyt kaarisäännöt, kun ei oikein maastureiden kohdalla hyvin toimi, varsinkin jos autot on enemmän ja enemmän itse tehtyjä.
Eli ei olis varmaan lainkaan pöljempi idea miettiä, että saisko offin puolelle kirjoiteltua omat kaarisäännöt, jolloin ei ehkä olis niin monilla niin paljon kyseltävää??
Tosin hyvin tietojeni mukaan noissa on neuvottu, kunhan vaan on ensin katsonut, että kenelle soittaa. Eli esim. offissahan tekniikka asiat on Kirjarinnan Mikan "käsissä".
EDITTII: On meinaan makeen näköinen Bertta!!!!!
<center>---------------------------------------
www.pirate4x4.no
www.pirate4x4.com
www.formula-offroad.fi
</center>
Edited by - Jare on 29/01/2008 23:36:34
|
Oishan se hyvä idea tehdä omat turvakaari säännöt offiautoille(tai suunnistus sääntöjä ehkä tarkennettava?) kun noita nopeusluokan autoihin tehtäviä kaaria kun on pikkusen hankala duunata näihin maastureihin ja haluaisin kuulla kyllä pienen perustelun tuohon että miksi kuljettajien on istuttava pääkaarien etupuolella ?
itse näkisin sen ennemminkin näin että jos auto menee kokonaan nurin voi esim. kanto, kivi jne tulla just suoraan tuosta pääkaaren etupuolelta sisään ja kopsahtaa lanttuun ku mielummin löis sen pehmustettuun turvakaareen? kun näissä suunnistus säännöissä ei puhuta mitään siitä samasta suojasta mikä on (avo)trial ja foffi autoissa pakollinen ja nämä kaaret on sitten tarkoitus saada myös otteeseen ni joutuu soveltamaa ristiin näitä suunnistus ja akk sääntöjä eikä muilla ois ees minkäänlaisia ohjeita mistää turvakaarista ku akk:lla
ja tähän mie torppaan sen diagonaalituen oli mite oli reikää tuskin tarvii porata penkkiin en tiiä jos se siitä on kii et auto painaa liikaa ni sit
ja tämä malli diagonaalituesta tulossa laitetaan nyt oikee akk säännöistä 8.1.8 -> 8.2.2.4.-> kuva 253-3