taitaa mennä tää touhu samallaiseks ku amerikassa. gangstoja sun muita sutenöörejä huorineen pyörii joka kulmalla ja kaikki on niin kovia jätkiä että niillä on joku 9 millinen takataskussa ja jos niille jotain sanot vastaan niin oot rasisti ja niillä on lupa ampua sut ku oot heidät huudeilla... he saavat siitä vain sakot koska kongossa se on laillista... ei suomessa ole ikinä ollutkaan mitään tasa arvoa eikä tule olemaankaan.
-miksi työtön suomalainen saa vähemmän rahaa soskusta ja kelalta kuin työtön maahanmuuttaja??
-miksi yleenstä ihmiset hyväksyy sen jos nainen lyö miestä muttei sitä jos mies lyö naista?? ei en ole mikään vaimonhakkaaja en hyväksy kumpaakaan vaihtoehtoa
maahanmuuttajien suhteenhan aina sanotaan että ei saa tuomita ulkonäön perusteella... he itse tekevät samaa. olen 185cm 105kg nahkatakkiin ja farkkuihin pukeutunut kaljupää. tuntuu että jokaikinen neekeri olettaa että olen uusnatsi tai joku muu vastaava mitä en ole. tämän ulkonäön ansiosta nämä asialliset maahanmuuttajat kiertävät minut kaukaa ja nämä jotka haluaa hankaluuksia tulevat soittamaan suutaan.
kun itse olin peruskoulussa siellä ei ollut vielä yhtään maahanmuuttajaa mutta kun pikku siskoni oli samassa koulussa 4 vuotta myöhemmin hän kertoi että ala asteella on erikoinen ongelma. koulussa on joku maahanmuuttaja poika joka haastaa riitaa ja kiusaa muita oppilaita väli tunnilla ja hänen vanhempansa eivät välitä. vanhemmat sitten vihdoin ja viimei puuttuivat asiaan kun heidän poikansa sai koulussa turpaan. silloin kun minä olin pieni olisi vanhemmat ottaneet yhteyttä kouluun ja asia hoidettu sitä kautta, mutta tämän maahanmuuttajan isä tulikin eräänä päivänä koululle ja piti kiinni tätä poikaa joka oli hänen poikaansa lyönyt ja poika sai sitten vapaasti hakata tämän suomalais pojan. en tiedä miten tuo asia on jatkunut mutta ajat tuntuu muuttuvan.
Kun nuoruus vuosinani täällä kuopion petosella asustelin pyöritti maahanmuuttajat suurinta huumekauppaa tällä alueella en tiedä ketkä sitä nykyään pyörittää...
PS. en ole uusnatsi tai muuta vastaavaa omaan vaan sen verta paljon huonoja kokemuksia maahanmuuttajista että yritän pysyä heistä kaukana ja en ainakaan heidän etuaan aja.
Edited by - revu on 25/01/2008 10:28:36
|