Etulukko!
-etupää on yleensä se painavampipää, siis parempi pito yleensä
-etulukko päällä ja renkaat linkussa onnistuu "sivuttaissiirto" , voidaan tehostaa vielä efektiä jos avataan mahdollinen "keksilukko" auki tai kytketään pelkälle etuvedolle tai hurjimmille keskilukko auki ja takakardaani käsijarru kiinni+etulukko kiinni ja lämää!!!
-esteet, esim kivet ja kalliot on helpompi asemoida auton alle eturenkaan nostavalla pidolla kun takarenkaan kevyellä työnnöllä (okei vaikeesti ilmastu, mutta mieti tilannetta hartaasti ajatuksella...)
-ojien ylityksissä parempi pito saadaan vastapenkkaa rouhivalla eturenkaan pidolla, kun tasasella suttaavilla takarenkailla (liittyy läheisesti ylempään argumenttiin)
Huom!!! nyt ei ilmeisesti kysytty sitä mikä on kokonaistaloudellisesti edullisempaa! sillä aivan varmasti Teppo Turaaja saa etuakselin helpommin rikki kun taka-akselin, mutta nyt on kädenväännön aiheena vain etenemiskyky...
|