ne vetoakseli hitsaukset kannattaa sit tehdä vinopäisilla muhvipätkillä tai esim paksuseinästä putkea kouru jonka ympäri hitsataan. tällä saadaan se jännitys muuttumaan leikkausvoimasta veto/puristusvoimiksi jokkiksessa nimittäin käytetään tota kourua
oon funtsinu tekiskö vaan profiilipalkkirungon ite nelivetoselle just tuon koneen sijoituksen vuoks. olis paperiton lkovapeltinen liteace mutta se etutolppien/napojen rakenne mietityttää.
olikos sulla audiq kuvia pyöränripustuksesta
tuo volvo 240 ois passeli kun ois taka-akseli valmiiks kiinni ja perssonit helppo soveltaa eteen mutta jos koneen laittais oikeesti nokalle niin se etuperän alue tulisi ahtaaksi vaikka vetäisi sen toispuolisesti repsikan puolelle paremmin
sit siellä takapenkin tienoilla on aika ahdasta vaikka kannattais ehkä kokeilla enste.
etuveto 323mazdan meinasin palastella tuohon osiks mutta sen etuvetosen bluebirdin koneen sijottelu on ongelma. loppuu tila kesken ja taka-akseli hankala kiinnittää
orion ois toinen ja siitä vois ottaa ohv koneen jos ei diseliä käytä. mutta oman tilansa sekin ottaa ja kun kuskilla pitäis olla tilaa
Note! This message was posted anonymously!
|