Näytä yksittäinen viesti
  #14  
Vanha 22.01.2008, 12:09
SvaR SvaR ei ole kirjautuneena
Tulokas
 
Rekisteröitynyt: 22.01.08
Sijainti: Finland.
Viestit: 2
Perusasetus

Onko polttoaineen määrällä väliä?

Kun itse taistelin joku aika sitten vähän samanlaisen ongelman kanssa, kyseessä oli vaan L200.
Vika alkoi samoilla oireilla kuin jäätäminen. Tuli kesä ja vika jatkui, ajossa nykinykinyki ja hyytyi. Vähän aikaa dottelua tai piiiitkä starttaus ja auto käyntiin,mutta sitten sai härnätä tovin ennenkuin otti kierroksia ja taas mentiin jonkin matkaa. Suodatin vaihdettiin vähän väliä ja samalla kun kävin suodattimen aina vaihtamassa niin tankkasin. Aikani temppuilin sen kanssa niin huomasin että koskaan ei temppuilua ilmennyt täydellä tankilla vaan aina oli tankki puolessa kun hyytyminen alkoi. Tässä vaiheessa tankin imuletku vaihdettiin ja muutenkin koko linjasto, mistään ei löytynyt mitään vikaa. Samoin ruiskutuspumpun sisältä tarkastettiin missä kunnossa sihti on, noh se oli jo aikasemmin poistettu.
Taas ajua ja sama homma jatku. Jonkin ajan kuluttua homma paheni niin että ei enää varottanut ollenkaan vaan hyytyi kerta linttuusta eikä auttanut mikään muu paitsi polttoaineen lisäys.
Tässä vaiheessa auto sitten lähti minun alta pois ja huolet jatkuu kuulemma seuraavalla.
Eli tässä tapauksessa ainoastaan ruiskutuspumppu oli enää jäljellä mitä ei tarkemmin tarkastettu.

Onkos sinun tapauksessa suodattimen jalassa oleva venttiili tarkastettu?

On helppoa olla samaa mieltä, on helppoa olla mieletön vaan enemmän löytää kun poikkeaa tieltä ja oikaisee läpi metsikön!
Juice
Vastaa lainaten