Näytä yksittäinen viesti
  #16  
Vanha 22.01.2008, 08:38
A-P A-P ei ole kirjautuneena
Veteraani+++
 
Rekisteröitynyt: 08.03.04
Sijainti: Suomi
Viestit: 2.497
Perusasetus

Lainaus:
quote:Olen ilmeisesti ainoa "vammainen" luonnonsuojelija, joka tykkää myös näistä härpäkeistä jollakin tapaa.
Täällä toinen, eli et ole ainoa. On niitä ohilyöntejä molemmin puolin kuten tästäkin aiheesta huomataan.
No onhan mönkkärit perseestä! <img src=icon_smile_big.gif border=0 align=middle>

A-P
BJ, HJ ja SJ.
Kuvia: http://aph.1g.fi/kuvat/
Vastaa lainaten