mi-ki jos meinasit yli 0.5bar paineilla ajella älä edes mieti ct20:ä(lj:n vakio ahdin) koska sen pakopesä on aivan liian ahdas ja syy miksi se nyt jo vaihdettiin on se että siitä meni laakerit ja alkoi kusemaan öljyä kompura puolelle sekä pakopesään. pakopesässä oli todella pahoja halkeamia. tuon takia se ilmeisesti heräsikin niin myöhään. se mun sähköposti on
mikko_huovi@luukku.com pistä sinne menemään niitä offi kuvia/videoita siltä "vehmerin" reissulta. ja läjän hengittämisen suhteen vastaan kyllä. tuota ahdintä käytetään käsittääkseni 3 litrasissa mersun koneissa, saman kokoisissa bmw:n koneissa ja ainakin 2.8l vw:n koneissa hieman eri näköisinä mutta samallaisella pako pesällä ja kompurapesällä jne. tuon ahtimen kapasiteetin pitäisi riittää yli 200hv. tuo on vnt ahdin ja kun siivet säätää "minimi" kumalle ja auto pyörii tyhjäkäynnillä(1000rpm) ahtopaineet nousee jo johonki 0.05-0.1bar tienoille kunhan saan rakennettua tuohon niiden siipien säädön tuon pitäisi herätä reilusti alempaa kuin alku peräisen ja ei ala ahdistamaan huippu kierroksillakaan.