No joo, kyllästyin aukomaan johtosarjaa, niin piti avata tuo toinen moottori ihan malliksi.
Tässä ensin kuva siitä releestä, pikkusen kosteuden jälkiä näkyvillä tuossa kuoren alaosassa sisäpuolella, muuten ei mitään.
Tässä se toinen moottori.
Erilaista vassua, ja paljon enemmän, ku siinä ekassa, -81 orkkiksessa.
Nämä rattaat kannattaa merkata, niin saa varren takasin oikeaan toimintaan heti kerralla.
Vassua oli myös liukupinnassa, mutta ei tuosta oo sähkökululle haittaa ollu.
Ja liu-ut on tämmöset, ulkokehältä menee maa liukupinnalle, sisäkehällä on kolme nastaa joista yhen se aina tietyssä asennossa katkasee. Koskapa matka sammutukselta pakkosyötölle on eri ku siinä välissä, niin siksi rattaiden asento pitää olla just oikein.
Laitetaan vielä tämä manuskan kuva, miten ne nastat pitää olla maissa.
Huomatkaa helppo korjausratkaisu tehtaan ohjeessa, jos kontaktit ei oo kunnossa.
EDIT: kapeampi kuva manuaalista.
______________________
Minä mistään mitään tiedä.
Miesten lelut on kookkaita.
Edited by - HJ60 on 19/01/2008 19:31:11
Edited by - HJ60 on 22/01/2008 05:58:19