Näytä yksittäinen viesti
  #11  
Vanha 19.01.2008, 10:32
HRD:n Avatar
HRD HRD ei ole kirjautuneena
Veteraani+
 
Rekisteröitynyt: 07.03.07
Sijainti: Hyvinkää, Finland.
Viestit: 1.602
Perusasetus

Lainaus:
quote:
Lainaus:
quote:
Niin miks ei protoihin. Niitä tekijöitä on vaan niin monenlaisia ja kun on niitä tie siirtymiäkin kisoissa.

kaukas 4x4`n ski
Ja näitä mekaanisen ohjauksen tekijöitäkö ei vai sit OLE ?????????????????????????????????????????????????? ???????
Onhan noilla traktoreilla ym... koneilla ajettu maanteillä vaikka kuin kauan että herätys!

OFF ROAD TEAM BONEHEADS
VooDoo Jeep
Avo Toyota LJ
Joo on niitä tekiöitä joka hommassa. Mekaaninen monesti mielletään varmemmaksi ja juurikin tuo edellä jo mainittu toimivuus auton ollessa sammuksissa. Varmasti ihan toimivan, varman, katsastus kelpoisen ja kevyen ohjauksen saa hydro assistentilläkin. Raidetangoksi vaikka läpivetävä sylkky. Mitenköhän toimis jos ratti akselista välittäs esim ketjulla orbille ja jättäs simpukan paikoilleen. Tie ajossa nopeus eroa traktorilla ja offiautolla voi ehkä hiukan syntyä.

kaukas 4x4`n ski
Vastaa lainaten