Näytä yksittäinen viesti
Vanha 18.01.2008, 08:55
petr:n Avatar
petr petr ei ole kirjautuneena
Veteraani+

Rekisteröitynyt: 31.01.04
Sijainti: Oulu, .
Perusasetus

Kyl se aika suoraviivainen homma on ja ehdottomasti kannattaa tehdä. Samalla ehkä kannattaa vaihtaa pakumallin kytkinkin (maksimi levykoko sekä vahvempi keskiö tuplajousilla). Välikardaania joutuu lyhentämään niin paljon että "putkea" on vain n. liun verran (jos vaihtaa 4 lovisen tilalle). Mulla on myös alkuperäiset 4 lovisen vaihdevivut, joilla toimii tyydyttävästi. Vaihdevipujen säädöissä olen huomannut kaksi tapaa: joko normaalissa arkiajossa toimii sujuvasti eli pakki ja normaalin ykkösen kohdalta (pakun lootassa siis kakkonen) eteenpäin olevat vaihteet toimii hyvin mutta se "pikkuykkönen" (vasemmalla alhaalla) ei mene aina ihan helposti päälle tai sitten asetus 2: vaihteet menee hyvin päälle mutta meneminen vasemmalle jousen taakse pakille tai pikkuykköselle kanittaa/jumittaa välillä eli se vaatii huolellisuutta ja useamman kepin veivautuksen. Tälla tapaa mulla on nyt ne vivut.

Samalla kannattaa vaihtaa ne vipujen kumipuslien sokat/lukkolevyt sellaiseksi perus lukkorenkaiksi, mihin ei pääse risut/kepit tökkimaan maastoajossa (tieten hyvä panssari helpottaa myös asiaa)

Todistetusti " epänormaali käyttäjä ja kohtuuton ylikuormittaja "
Vastaa lainaten