Viestiketju: chevyyn liftkittiä?!
Näytä yksittäinen viesti
Vanha 16.01.2008, 22:43
Rytari:n Avatar
Rytari Rytari ei ole kirjautuneena
Legenda

Rekisteröitynyt: 28.09.04
Sijainti: Parkano, Finland.
Perusasetus

jousen ja akselin välipalikoiden halvemmuudesta en sano mitään, jos joutuu valmiiksi tehtynä ostaan korotuspalikat ja uudet riiput niin tiedämpä vain halvemmankin, joustavammankin tavan.

taitaa olla vakio 52" edessä paremmin joustavat kuin jotkut 6" orggismittaset korotusjouset mitä noita jenkkejä on uskominen, itsellä kun ei ole kokemusta... tosin sitä tuntuu kyllä tältä palstalta hyvin löytyvän, mulla ainakin on racholaiset aika huonot jousteleen vaikka ei ole lähellekkään niin kaarevat kun jotkut 6" olis... ajo voi olla aika kömpelöä, korkeutta tulee äkkiä liikaakin painopistettä ajatellen... leimallehan sitä tulee puolet liikaa...

hyvät iskarit= tarpeeksi pitkät, mulla on 4" korotukselle tarkoitetut racho 5000:set... edessä ne on vähä liian pitkät, tarvis siirtää ainakin korvaa ylemmäs rungossa ja takana liian lyhkäset, rajottaa ulosjoustoja...
revolveri riippuja en itse kyllä lähtisi ton painoseen laitteeseen suunnitteleen, mutta joskus näin jollain jenkkisivustolla tuplariiput, eli oli laitettu kahdet orggisriiput peräkkäin, siinä oli aika hyvät ulosjoustot, mutta muuten en toimivuudesta tiedä...

ilman ohjauksen muutoksia on 2" jousikorotus jo kettumainen ajaa mettässä, ei muuten saa kääntyyn kun olis tarvetta, ja jos sen yli mennään niin ainakin pudotettu/korotettu pitman arm/ draglink on pakollinen ostos...

siitä sitte paremman saa tolla crossover/hi steer hommalla, mulla on pientä kauppaa meneillään tommosesta hi steer sarjasta tuolta atlantin takaa, samaan pakettiin mahtuis varmaan toisetkin osat jos joku näkee tarvetta...

korinkorotus on sitte taasen aika per...ceest..ä ei ainakaan paranna ajettavuutta mitenkään, ulkonäkökorotushan se useimmiten on, joissain tosin auttaa pyörien mahtumiseen.

mikään ei ole ikuista, mutta kestäisivät nyt edes järkevää käyttöä prkl...
Vastaa lainaten