Vetarimurheista selviää vaihtamalla ne, joko vanhoihin vahvemmat sisuskalut (tasauspyörästö ja vetarit, esim.
http://www.kamdiffs.com/ - samalla vois tihentää välityksiä), tai sitten koko akselit (dana nelineloset, hoojii tojota, volvolaiset). Tuo "kuulemma ei kestä" kannattaa itse kokeilla, rengaskoosta ja -tyypistä, lukoista, kuskista ja maastosta riippuen kestää hyvin tai huonosti.
Itse kyllä rakentaisin jokapäiväistä käyttöautoa erittäin maltillisesti, tässä varoittava esimerkki:
Siisti kuin sika pienenä, vuosimallin 1988 Range Rover 3.5 efi Vogue Automatic keväällä 2002:
Ja suurinpiirtein tällainen romuläjä se on tätänykyä:
Hauskaa on ollut, aikaa ja rahaa on mennyt, ja maastossahan tuo on mukava ajaa, mutta käyttöautoksi tuosllaisesta ei oikein enää ole huonostikaan, tai sitten asennetta tarvitaan vielä hieman enemmän.
-Paavo
"There are only 10 types of people in the world: Those who understand binary, and those who don't."