Näytä yksittäinen viesti
  #10  
Vanha 16.01.2008, 20:51
Kopone:n Avatar
Kopone Kopone ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen+
 
Rekisteröitynyt: 15.03.06
Sijainti: Kajaani, Finland.
Viestit: 295
Perusasetus

Lainaus:
quote:
Joo, ehkä se on vaan paras pitäytyä nelivedossa. Vetelikö se puolelta toiselle takapäästä? A



Oma laatikkopaketti olisi se kaikkein helpoin tietenkin, mutta pitäähän elämässä haasteita olla . Täytyy varmaan ostella alkuperäinen laatikko tuohon varmuuden varalle, sitten kun aika ja rahat on loppu voi lyödä välikappaleella oman laatikon paikalleen.

Minkässorttista muutosta tuo öljypohja vaatinee? En usko, että uuden öljypohjan hitsailu kasaan tuottaa sen suurempia vaikeuksia. Jonkin verran kuitenkin tullut tehtyä metallihommiakin. Saa sitten ahtimen öljypaluuputken liittimenkin sinne näppärästi juoteltua paikoilleen.

no se nakkeli kun piru kerjäläistä maailmanlopun eellä. polttoaine talouteen ei ole kovin suurta merkitystä kun on keskitasauspyörästö, se ei hannaa vastaan niinkun jäykkä neliveto.

haastetta tulee olemaan vaikka omalla laatikolaa teetkin, kytkin esimerkiksi, mersussa kun on aivan onneton se levy (228mm) siihen kun taikinoi isomman niin on sitä siinäki ihmettelemistä. toinen juttu on että roverin laatikko on painevoideltu niin se kestää erinäistä rääkkäystä aika mukavasti ja jakolaatikossa on vakiona suht lyhyt hidaspuoli ja isolle puolelle löytyy välityksiä kans ja on helppo vaihtaa.

muistaakseni se öljypohjan "kyttyrä" osuu just etuakselin kohalle eli sitä pitää siirtää/muotoilla. kait se joltain kuva löytys??

Se voittaa kellä on kuollessaan eniten romua..
Vastaa lainaten