Tuosta etuakselin öljypohjaan osumisesta tuli mieleen yksi 3-sarjalainen Land Rover johon oli ympätty Mersun 5-pyttyinen 300 kone ja automaatti laatikko.
Auto heitti laturin hihnan paikoiltaan aina kun ajoi röykkyisellä tiellä.Asiaa tutkittiin ja etujousitusta väänneltiin ääriasentoihin,mutta missään asennossa ei etuperä ottanut mihinkään kiinni.Seuraavan kerran kun routaheitto olikin todella suuri ja auto teki kunnon loikan,putosi koko laturi paikoiltaan.
Silloin pääteltiin että heittoon ajettaessa,etujousitus jousti sisään ja painava moottori tulikin alaspäin kumityynyillä.Silloin perä otti kiinni laturiin ja aiheutti ongelmia laturin kiinnitykselle.
No,pikku muokkaus laturin kiinnityksille ja ongelma oli sillä korjattu.
"Dirty" Jormalaisella oli muistaakseni myös adapteri MB:n koneen ja Rangen laatikon väliin,jos mallia haluaa katsoa.
|