Näytä yksittäinen viesti
  #173  
Vanha 12.01.2008, 20:03
ideanikkari:n Avatar
ideanikkari ideanikkari ei ole kirjautuneena
Konkari
 
Rekisteröitynyt: 04.02.03
Sijainti: Orimattila
Viestit: 593
Perusasetus

No voihan ....

Tulis vaan äkiksiltään mieleen pari seikkaa tuosta vuodosta, olettaen että murikka on ollut yksin osin. Voisi vuotaa hyvin suurella todennäköisyydellä putkien ja lohkon välistä, ainakin määrästä päätellen. Olikos siinä millainen tiivistys? Naru, kuparirikka tai sellainen suorakaiteen muotoinen o-rengas? Noi o-renkaat nostavat putket hämäävästi yli lohkosta, mutta tuntuvat kuitenkin pitävän. Ja oman mututuntuman perusteella en ainakaan niitä alkuperäisiä naruja laittaisi takaisin liian suuren vuotoriskin pelossa. Kuparitiivisteitä en ole nähnyt livenä, mutta sitä kuulemma käytetään Volgan versiossa.

Niin ja sitten se toinen mahdollinen vuotokohta. Miten oli kannen jälkikiristyksen laita? Itse todennut sen olevan aiheellista heti ensimmäisen käyntikerran jälkeen, milloin moottori on saavuttanut normaalilämpötilan. Tuntuu nuo alkuperäistiivisteet painuvan aika nopealla tahdilla kasaan. Siis mahdollisesti kannentiiviste onpi mennyt.

Ja onhan sitten olemassa vielä se suurin mörkö nurkkakaapissa: onko lohko ehjä?

Kyllä se vika(ominaisuus) vielä löytyy, usko pois. Se vaan teetättää (taas) töitä.



"Älä sure sitä. Moni meistä pitää yhtä päätä, mutta montaa mieltä."

YUP: "Mitä Luoja teki ennen kuin loi maailman"
Vastaa lainaten