Lainaus:
quote:
Cherokeen 4 veto ongelma? Mun jeep rikkoo ja siis murtaa ton haarukan joka on etuakselissa. Se jota se alipaine kello liikuttelee. Toinen jo meni tälle talvea Onko kellään mitään viritystä tai muutos konstia tohon ks ssysteemiin? eBay.lla oli joku posi lock myynnis siis manuaali viritys mut onko joku jo sellaisia tehnyt rapakon tällä puolen?
Ja taas leuka rintaan ja kohti uusia pettymyksiä!
|
Jees, kuten sanottua posi-lock korvaa koko alipaine-paskasysteemin. Voit väkästellä sellaisen vaikka fillarin jarruvaijerista, kuoresta ja sopivasta vivusta jos sille päälle satut. En tiedä onko noita kukaan tässä maassa vielä tehnyt, mutta ihan näppärä systeemi jos haluaa tuon "irroittavan" etuakselin pitää - itse en siinä juuri järkeä näe.
Toinen vaihtoehto on ostaa jostain Jeepin D30:n non-disconnect version oikean puoleisen vetarin ja laitat sen sinne -> ei enää huolta alipaineella katkaistavasta vetarista -> paljon toimintavarmempi ja myös kestävämpi. Jos asut jossain pääkaupunkiseudulla niin voi vaikka testata.. mulla on vetarin sisemmät pätkät tällä hetkellä irti kun etulukkomurikka antautui.
En nyt ihan 100% varmasti muista että oliko ihan suora vaihto vai pitikö jotain tiivisteitä vaihtaa akselin oikealta puolelta, mutta muistaakseni ei tarvinnut kuin repiä ylimääräiset osat pois ja sillä selvä. Jeepforum(piste)comista tiedän ainakin muutaman hepun joka tuon on tehnyt.. täytyy katosa jos muistaisin etsiä niitä vaihto-ohjeita oliko siinä jotain spesiaalia.
Kyllä mall crawlerillakin pääsee.
Edited by - Timo_L on 10/01/2008 07:14:33