Näytä yksittäinen viesti
  #7  
Vanha 09.01.2008, 09:28
JAMANT:n Avatar
JAMANT JAMANT ei ole kirjautuneena
Sankari
 
Rekisteröitynyt: 07.05.03
Sijainti: Espoo, .
Viestit: 4.072
Perusasetus

Lainaus:
quote:
valo palaa kuulemma harvemmin kuin alipainesysteemi on epäkunnossa
??? Ei ymmärrä tätä lausetta ???

Omassa MJ:ssä nyt ilmennyt kanssa jotain outoa käytöshäiriötä napalukossa, kun polkaisee lämän lattiaan, valo sammuu ja syttyy kun polkimen päästää!! Mutta napalukko pysyy kiinni!! Ilmeisesti alipaineet loppuu, jolloin merkkivalon katkaisija sammuttaa valon!!! Mutta napalukko pysyy päällä, kun ei ole alipainetta kalvon oikealla puolella!!

Valo ei siis syty, jos alipainekalvon akseli ei ole siirtynyt ja haarukka on kiinteästi kiinni akselissa! Jos valo syttyy heti, holkki on siirtynyt perille. Oliskohan niin että jakolaatikossa oleva alipainekatkaisija kusee, eli päästää alipainetta myös kalvon oikealle puolelle ja se vetää holkkia oikealle ja kun holkki siirtyy rajapintaan, spoorien viiste tiputtaa holkin pois ja murtaa haarukan. Mites muuten se haarukka on sitten ollut rikki ja mistä kohtaa???

FJDC #1 !!!
Jeep Wagoneer Limited w/360V8 + TH-400 + Quadra-Trac !!!!
Jeep Comanche p/u w/4.0 + Aisin Warner 4 + New Process 231 !!!!
Nettikauppa: www.jamant.fi


Vastaa lainaten