fedeexin toiminta vituttaa... ups:t ja muut osaa soitella jos niillä on asiaa, nämä vaan laittavat tekstiviestin että soita... haluavat kopioita samoista lapuista mitkä on liimattuna siihen paketin päälle etä näkevät "tuotteen" oikean hinnan, sitte kun laita niille lootakaupalla sähköpostia niin rupeavat kyseleen että milläs maksat ja mihin toimitetan... hei mulla on osote siinä paketin päällä, tänne varmaan tarvis toimittaa ja maksaakin lupasin niinku aina ennemminkin olen sen hoitanut, visalta velottavat... niin nyt sitte tuppaa sähköpostilla tilinumeroa ja tekstiä että jossei näy 3 päivän sisällä rahaa tilillä niin he laittaa laskun tulee ja siihen tulee laskutuslisä... ennen tosiaan olen visalla maksanut ja ovat saaneet rahansa hetikin... suma tosin on nyt jopa 19 euroa... tossa firmassa varmaan ei ole muutakuin laskutikku, helmitaulu ja ruutupaperia... mulle on tullu varmaan 5-6 pakettia samasta firmasta saman fedexin kautta ja ennen on osanneet sen lähettää (muutaman tekstiviestikyselyn ja sähköpotin jälkeen) luulis nyt että niille jäis mun tiedot talteen kun ovat kerran osanneet sen tekstiviestinkin laittaa tuleen...
mikään ei ole ikuista, mutta kestäisivät nyt edes järkevää käyttöä prkl...
|