Näytä yksittäinen viesti
  #20  
Vanha 03.01.2008, 18:13
Petski Petski ei ole kirjautuneena
Jäsen
 
Rekisteröitynyt: 11.12.04
Sijainti: Seinäjoki
Viestit: 47
Perusasetus

PowerCola Suzuki alkaa olla valmis. Mikäs tässä kun on vuosituhannen runsaslumisin talvi meneillään... noh, lana on nyt leimattu. Aika hyvin tuli pykälät selviteltyä ja muutekin autossa olevia ratkaisuja mietittyä (tai siis kantapään kautta uudelleen tehtyä) eli jos suunnitelet jotain vastaavaa niin kysyä voi.

MAX: nopeus auravarustuksella: 60km/h ja lätkä perässä. Maahantuojan luvalla etuakselimassan sai korotettua 470kg -> 750kg. Topicin alussa mainittu ponneton etujousitus löysi lopulta budjetti- ja vaivaystävällisen ratkaisun: nimimerkki "ärjy":n mukaisesti. IKH:n rimpuleista peräkärryn lehtijousista (kant. 375kg/zipale) 24,90 escoa



Keskimmäinen lehti niitatulla pannalla liitetään suikkelin lattoihin. Huomaa ohjauspultti.



Ja tadaa, Räpellys isolla R:llä valmiina



U-pulteissa pituus riittää moiseen modifikaatioon, murikan puoleinen U-pultti jää lyhimmäksi, mutta riittänee sekin



Ja tälläinen on tulos, huomaa parannus topicin alkukuviin auton hankkimisen ajoilta
Suzukin ns. "ajettavuus" parani huimasti auran kanssa liikkuessa. Ennen ratti löi montussa aivan järjettömästi käsille ja "niiailu" oli lievissä heitoissa mielenkiintoisen vauhdikasta.



Ja heteromiehen lelu valmiina tositoimiin:



Vastaa lainaten