Aha, joku on löytäny waaanhoja kuvia... Murheekseni joudun kertomaan, että lähes kaikki noista himmeleistä on poistunut keskuudestamme. Kupla on vielä Kämpin Haten ranchilla maatumassa takaperä paskana, ilman jakolaatikoita (suzukin 2 peräkkäin, voima sisään voiman ulosotosta ekaan laatikkoon, kun oli Danan 44:set perät käännetty ylösalaisin). Koneena siinä on volvon 2,3 kaasarivinokone pystyssä, mikä ei käynyt kuskin pulelle kallellaan kunnolla kun imusarja osoitti alaspäin. Tosin siinä oli ensin lekendraarinen susukin 970 cc kone joka toimi kuin kello, jos ei muuten niin sitten startilla ajaen... Muiden autojen akselit Kämpin Hate on ansiokkaasti tuhonnut Jeezuki Looserin alla...
Banzkuhan syntyi 2-ryhmän keltasesta suzukista joka kaatu muutaman kerran liikaa. Banaanilla ajettiin joskus vuonna -93 tai -94. Kun suzukin akselit todettiin riittämättömiksi 36x14,5 renkaille, niin seuraava vaihe oli tuo "Himmeli" Danan 44:lla akseleilla ja 44x18,5 renkailla. Kone oli sama suizan 970 cc ja kaksi jakolaatikkoa oli jo siinä... Nelipyöräohjaus tehtiin siihen myöhemmin ja se oli kammesta pumpattavaa mallia jossa sylinteri käänsi koko taka-akselia jonkun verran. Vuodelle -97 classikkiin "Himmelistä" tehtiin tuo punainen kupla ja sen jälkeen tuo motti on saanut paikkansa Suzuki Alton takaluukusta...
|