Näytä yksittäinen viesti
Vanha 01.01.2008, 21:17
KössiKenguru KössiKenguru ei ole kirjautuneena
Banned

Rekisteröitynyt: 19.10.05
Sijainti: TIKSI CITY, Finland.
Perusasetus

Lainaus:
quote:
Lainaus:
quote:
Tässä mitä mä tarjosin niin siinä joutuisi maksamaan maanomistajalle jokaisesta ajokerrasta, ja paikka olisi vantaan puolella.
Ja olisi parempi kerhon alaisuudessa kuin jonku yksinäisen suden niin valvonta pelais paremmin.

OFF ROAD TEAM BONEHEADS
VooDoo Jeep
Avo Toyota LJ
Kuulostaa erittäin hienolta,Mutta olisin kiinnostunut Ja varmaan moni muukin että mistähän summista maanomistaja päästää meidät mailleen Per kerta?.Ja tuli vaan mieleen että olisiko mahdoton ajatus jos esimerkiksi me foorumilaiset perustettaisiin kerho tai esim nimettäisiin muutama Vastuuhenkilö hallinnoimaan ja hoitamaan Kyseisen ajopaikan asioita,Niin ei ainakaan kukaan yksinään joutuisi "Kärsimään" jos hommat menee pieleen.Itse olen ainakin valmis ja kiinnostunut toimimaan Kyseisessä tehtävässä.Olen nimittäin aloittanut offroad harrastukseni vasta vähän aikaa sitten ja kalusto eikä kuski ole vielä niin kehittynyt että pahimpiin paikkoihin edes uskaltaa muutenkin kuin tientukkeeksi,Mutta kokemusta hankitaan ja kalustoa parannetaan ajan mukaan..Toki olenhan ollut mukana maastossa ja kuvailemassa pidemmänaikaa..Mutta eikös Offroad harrastus olekin tiimityötä.Nii ja sit viel kiinnostas tietää et minkä moista maastoa siellä on??..Toivotaan että asiat saadaan kuntoon.

Team Rotta-Racing Espoo
Otappa yhteyttä niin katsotaan.

OFF ROAD TEAM BONEHEADS
VooDoo Jeep
Avo Toyota LJ
Vastaa lainaten