Näytä yksittäinen viesti
Vanha 01.01.2008, 19:05
H_Nietu H_Nietu ei ole kirjautuneena
Banned

Rekisteröitynyt: 28.02.04
Sijainti: Helsinki, Finland.
Perusasetus

Lainaus:
quote:
Kannataisiko sinun ensin selvittää itsellesi mitä eroa on kaatopaikalla, maankaatopaikalla ja moottoriurheilulle tarkoitetulla alueella ennenkuin mutu tuntumalla esität omia totuuksia asioista joista ei ole hajuakaan. Voit vaikka huomata, että olet hakoteillä! Kulmakorvessa ei ensinnäkään ajella maankaatoalueella saatikka että ajoalue olisi ollut kaavassa koskaan maankaatoalue ja kyllä, ajelualue on kaupungin omistama. Se että maankaadolle on ympäristölupa ei todellakaan tarkoita, että siellä voisi ajella offia tai muutakaan maankaatoon liittymätöntä olipa sitten sortumavaaraa elikkä ei. Meillä taitaa täällä Espoossa kuitenkin olla pikkasen pitempi kokemus näistä luvallisista ajoalueista kuin Petikon luvattomista alueista haaveilevilla.
Käyttäisit sinäkin energiasi sopivien offi-alueiden etsiskelyyn ja kun sopiva sellainen löytyy niin hanki ajelulle myös asianomaiset luvat äläkä täällä levitä virheellistä tietoa. Tulee vaan porukalle pettymyksiä kun hyvältä näyttänyt hommat tyssää alkuunsa!
Inhorealisti
Hyvä Byrocrat, olet ehkä ymmärtänyt asian väärin. Tarkoitus ei ole jakaa väärää informaatiota ja aiheuttaa kenellekkään pettymyksiä vaan keskustella toimitamallista, jolla on mahdollista saada jotain aikaiseksi.
Jos nyt satun vertaamaan Vantaan kaupungin maankaatopaikka alueita Espoon kaupungin kaatopaikka alueisiin niin uskoisin sen oleva varmasti sallittua yleisellä tasolla. Olisihan se hieno tilanne jos noita laillisia paikkoja olisi pääkaupukiseudulla kaksi. Ja jos et vielä ymmärtänyt mitä olen koittanut tässä viestittää ettei niitä laillisia paikkoja ole helposti saatavilla mutta kuitenkin se on mahdollista. Aloite täytyy tulla joltain isommalta järjestöltä joka neuvottelee kapungin tms. kanssa, ts. Paikalliseen UA järjestöön ensin oma jaos Offimiehille ja sitä rataa....eli suunnitelmallisuutta toimintaan sekä yhteistyötä erilaisten pienempien yhdistysten välille.
Huuto kuuluu varmasti paremmin jos se tulee yhdestä suunnasta ja kaikkien tukemana.
Eli toiminta suunnilleen saman kaavan mukaan kuin teillä Espoossa on kuvio väännetty.

Voi kuin olisikin enemmän vapaa-aikaa, mutta valitettavasti oma aikani ei millään riitä harrastuspuolella puuhasteluun.
Itse en ole mikään maastoautoilun suurkuluttaja, nautin siitä silloin kuin huvittaa ja sellaisina annoksina kuin mieli tekee. Kyllä mulle on toi maantiellä ajelu riittänyt tähän asti. Joskus olen jopa jossain metsän puolellakin käynyt mutta yleensä huonolla menstyksellä. Eli omalta kohdalta voin sanoa sen että osaan ajoaluueni valita sen mukaan missä ajaminen on sallittua.