Lainaus:
quote:
Olikos sulla oikein asiaakin sille alueelle vai oliko pelkkää huviajelua? Jo se että ajelee huvia maasturilla, citysellaisellakin, on turhaa asukkaiden härnäämistä! Ja mitähän sinä tiedät noista luontoarvoista, kävitkö oikein maastossa jalkaisin tarkastelemassa vai mistä asian päättelit?? Autosta niitä tuskin pystyy arvioimaan kovinkaan hyvin!
Petikon rauhoitettu alue taitaa olla runsaat 2000 ha vai peräti isompikin, eli ei pelkästään tuo sorakuoppa alue tai sen lähiympäristö! Jollei alueelle todellakaan ole muuta asiaa kuin "häröily" niin kannattais pysyä kokonaan poissa sieltä! Saattais jopa edesauttaa oikean, laillisen , ajoalueen hankintaa Vantaallekin kun Petikko poistuisi otsikoista. Niin kauan kuin asian negatiivistä mainetta ylläpidetään laittomilla ajeluilla Petikon kieltoalueella niin luvallisten ajoalueiden saaminen tuskin etenee ainakaan Vantaalla! Päättäjillä kun valitettavasti on inhottava tapa seurata tiedotusvälineiden kirjoittelua (olipa kirjoittaja alueen asukas tai "viherpiipertäjä") ja vetää niistä johtopäätöksiä, jotka meidän autourheilun- ja offiharrastajien kannalta useinmiten ovat pelkästään kielteisiä!
Inhorealisti
|
Satunpa nyt kuitenkin jonki verran tietämään mitä luontoarvot ovat ja niitä ei ainakaan siitä kovin läheltä tien vartta löydy. Olen opiskellut jonkiverran noita ympäristö asoita eräässä opiskelujeni aikana. Senpä takia naureskelenkin niille alueella muka oleville luonto arvoille.
Olen kanssasi samaa mieltä että sinne alueelle ei ole mitään asiaa ja se pitää saada ehdottomasti. Tästä eteenpäin tulenkin vain ulkoilemaan alueella....jalkaisin petikossa. Enpähän ainakaan mustaa enempää Offareiden jo ennestään huonoa mainetta.
Anonyymille:
Eiköhän siinä suon palautumisessa vähintään useampi kymmenen vuotta minimissään mee ellei jopa satojakin. En nyt jaksa kaivaa tarkempia tietoja esille.. Eli se suon palautuminen kestää ihan liian pitkään. :/
"...Oon mä tosta ennenkin menny..."
VARO! Saatan poistua tieltä!