Näytä yksittäinen viesti
Vanha 29.12.2007, 23:08
Byrocrat Byrocrat ei ole kirjautuneena
Arvostettu jäsen

Rekisteröitynyt: 05.04.06
Sijainti: Espoo, Finland.
Perusasetus

Lainaus:
quote:
Mitä nyt uteliaisuuttani tuolla tänäin kävin katsomassa niin eipä siellä alueella oikein enään mitään ns. "luonto arvoja" ole. Pilalla mikä pilalla.

Sääli kun jotkut munapäät on menny pilaamaan tuonkin jutun. Mielestäni ne "puunhalaajat" jotka itkee ton alueen luonnon perään vetäkää muutama diabami. Turha enään rypistellä kun "kakka" on jo housuissa.

PS. Laki on aina laki ja ne pari kolme kertaa mitä tuolla olen käynyt olen ajellut ihan vaan sitä tietä pitkin.....ihan vain selvyyden vuoksi tuon sanoin.

"...Oon mä tosta ennenkin menny..."

VARO! Saatan poistua tieltä!
Olikos sulla oikein asiaakin sille alueelle vai oliko pelkkää huviajelua? Jo se että ajelee huvia maasturilla, citysellaisellakin, on turhaa asukkaiden härnäämistä! Ja mitähän sinä tiedät noista luontoarvoista, kävitkö oikein maastossa jalkaisin tarkastelemassa vai mistä asian päättelit?? Autosta niitä tuskin pystyy arvioimaan kovinkaan hyvin!
Petikon rauhoitettu alue taitaa olla runsaat 2000 ha vai peräti isompikin, eli ei pelkästään tuo sorakuoppa alue tai sen lähiympäristö! Jollei alueelle todellakaan ole muuta asiaa kuin "häröily" niin kannattais pysyä kokonaan poissa sieltä! Saattais jopa edesauttaa oikean, laillisen , ajoalueen hankintaa Vantaallekin kun Petikko poistuisi otsikoista. Niin kauan kuin asian negatiivistä mainetta ylläpidetään laittomilla ajeluilla Petikon kieltoalueella niin luvallisten ajoalueiden saaminen tuskin etenee ainakaan Vantaalla! Päättäjillä kun valitettavasti on inhottava tapa seurata tiedotusvälineiden kirjoittelua (olipa kirjoittaja alueen asukas tai "viherpiipertäjä") ja vetää niistä johtopäätöksiä, jotka meidän autourheilun- ja offiharrastajien kannalta useinmiten ovat pelkästään kielteisiä!
Inhorealisti

Vastaa lainaten