Jep. Eli hyviä ehdotuksia otetaan vastaan tuollaisen korottamiseen. Tarkoitus olisi, että 35" mahtuisi pyörimään joka asennossa ilman isompia kahnutuksia.
Ajatuksena olisi, että n. 3-4" jousikorotuksella selvittäisiin. Vaihtoehtoina OME tai dobinsons.
Casterit menee varmaan jo tuolla korotuksella päin persettä, mutta mitä mieltä raati on siitä, että jos olka-akselin asentoa muuttaa laikkaamalla akseliputken saumasta "poikki" ja hitsaa sen sitten hiukan eri kohtaan takaisin, jolloin casteria olisi 2-4 astetta kuten alkuperäisessä? Tällöin ei tarvitsisi laittaa joustoja rajoittavia caster puslia...
Myös kardaanikulma olisi hiukan parempi, mutta kuinka käy askin puoli päässä? Meneekö jo 3-4 tuuman nostolla kulma liian jyrkäksi ja alkaa jyristämään hiukan?
Myös jarruletkut taitaa "soida" ääriasennoissa ja pidempää tilalle. noita kai löytyy suht. helposti ?
Myös kallistuksen vakain kysymys, joutuuko sen pudottamaan hiukan alemmas?
Ja sopivaa vanteen et:tä mietin myös 10" vanteille, 0 vai -12 ? jos alle tulisi 35x14,5r15 kummit.
Sitten lopuksi vielä jarru kysymys: Onko satulat/levyt aina abs malleissa niin suuret, että 15" vanteet ei mahdu. Varaosa listojen mukaan isommat levyt tulisi -93 eteenpäin. Eli jos -92 abs autoa ajattellaan, mahtuuko siihen 15" vanteet.
Edited by - Hilari on 06/04/2008 14:16:37