Näytä yksittäinen viesti
  #35  
Vanha 27.12.2007, 19:14
Revolver Revolver ei ole kirjautuneena
Veteraani+
 
Rekisteröitynyt: 18.10.04
Sijainti: Porvoo, Finland
Viestit: 1.516
Perusasetus

Pitkästä aikaa jotain kirjoittelua tältä saralta.

Vaihdettiin kaasari liian pienestä K131:sta koneen orkkiskaasarista ja muuttui koneen luonne aikalailla. Luultin myös ensin että käynti ongelmat johtuivat siitä. Nimittäin semmoinen jännä ominaisuus että kun kone lämpeni niin se ehkä pysyi käynnissä (käyden ihan nätisti) mutta jos se sammui niin ei lähtenyt käymään sitten millään. Ainostaan kun oli jäähtynyt niin taas lähti käymään.
Kaasari vaihdon jälkeen luultiin ensin että ongelma oli kadonnut, koska kävi niin nätisti ja silleen. Mutta ei, kun kone lämpenee semmoiseen about 60 astetta niin se sammuu kun avaimesta kääntäisi, tai jos ei sammu sillain mutta itse sammuttaa niin ei lähde käyntiin sitten millään. Vasta kun on taas jähtynyt niin lähtee käyntiin.

Kipinää tulee, bensaa tulee. Ei niinkun enää aivot riitä ymmärtämään että miksi kone lämmetessä sammuu ja ei enää lähde käymään. Ja tekee samaa kahdella eri kaasarilla ja imusarjalla.
Tarkastin puristukset koneesta ja olivat hieman alhaisemmat kun kone oli lämmennyt. Säädin tänään venttiilit (helvetinmoinen homma sivuventtiili koneessa) ja ei auttanut sitten mitään.

Mistä tämä voisi johtua?!?!

UAZ-315126
"Ulyanovsky Avtomobilny Zavod"
VAZ-21013
Vastaa lainaten