Petikko On Petikko ja Petikkona pysyy kunnes rakennetaan taloja täyten.
Itse ajelin siellä ensikertaa kaksipyöräisellä vuonna -78.
Paikka ollut aikaisemmin Hämenkyläntiilitehtaan soramonttu jonka ympäristöön muotoutunut crossirata ja enskareitit.
Myöhemmin kuvaan tuli mukaan nelipyöräisten reitit, jonka jälkeen alkoi valitus alueesta.
Itse en kehoita ketään lakia rikkomaan.
http://www.finlex.fi/fi/laki/ajantasa/1995/19951710(Maastoliikennelaki 22.12.1995/1710), laki täydentynyt tän jälkeen muutamalla säädöksellä.
Muutama suuntaus tämän palstan olevien ihmisten toiminnassa:
Late Lainkuuliaiselle:
Uskoisin että esim. Vantaalla olevan autourheilujärjestön kanssa yhteistyötä tekemällä olisi mahdollisuus saada jokinmoinen ajoalue lavankoon jossa harjoittelevat entiset petikon crossarit sekä automiehet
Riku Rötvälle:
Nykypäivän omistussuhteista en tiedä mutta jos on kaupungin maita niin ei kai se ole sen suurempi rikos ajella siellä jos voi todistaa ettei maastolle ole aiheutunut juuri "SINUN" ajosta vahinkoja niin ei tule vahingonkorvausta maksettavaksi ja sakon suuruus määräytyy kai samalla tavalla kuin liikennerikkomuksissa. Valistakaa jos olen väärässä. Toisinsanoen jos on valmis maksamaan siitä riskistä että jää kiinni niin saa kai sitä ajella misssä haluaa. Se on jokaisen oma asia jos on valmis kantamaan vastuun siitä.
Oma kantani asiaan on seurava.
Jos Vantaalle ajoalueen haluatte niin äkkiä yhteistyötä tekemään jonkun vantaalaisen autourheilujärjestön kanssa.
Toivottavasti asian käsittely loppuu yleisellä tasolla tällä palstalla tähän, koska aihe on loppuun kulunut.
Onnea ja menestystä hankkeissanne.
Edited by - H_Nietu on 26/12/2007 12:16:22
Edited by - H_Nietu on 26/12/2007 12:17:21
Edited by - H_Nietu on 26/12/2007 12:19:08
Edited by - H_Nietu on 26/12/2007 12:19:40
|