Joo , on nuissa Nokialaisissa kappalekohtaisia eroja ...
Mulla ollut "kumipuhelimia " 5???-sarjaa 2 kpl , toisella pötkittiin noin 8 kk ( murskautui tapaturmaisesti ) toimi täydellisesti haveriin asti .
MUTTA seuraava vastaava kappale oli alusta alkaen aivan sisu, siis SUSI . Jos oli / pysy päällä kokonaisen viikon yhteenputkeen , niin alkoi vaihtelemaan itse soittoääniä ja lopuksi vetäs ittensä " akku irti"-jukeliin .
Huollossa viettänyt aikaansa "riittävästi" , ei toivottua vaikutusta .Muuta että lähes jokaisella kerralla takuuseen tuli uus näppäinmatto !!!
Ainoona ohjeena huollosta tuli että pitää sammuttaa vähintään kerran viikossa ??? Voi helevetti !!!
Päätin että EN KOSKAAN osta enään NOKIAA ....nyt käytössä Nokian 6110 Navigator ...joten se sit siitä ...
Tää on pelannut puol´vuotta jo OK , ja OIKEESTI tuo nagilaattori on hyvä... tai riittävä mulle !
Plussaa on että on aina mukana !!!
Kestävin Noikialainen on/oli se ensimmäinen kumipuhelin joskus 95-96 ? vuonna ilmestynyt 7??? sarjalainen . Hermeettisen kokonen mutta lähes kaiken kestävä, testattu päissään pudottamalla kolmostuoppiin ja soittamalla sitten siihen pitkin iltaa ... ja hauskaakin oli !!!
Edited by - Palde on 24/12/2007 14:13:44
|