Muutoskatsastin vaan korotukset, kyllähän siinä leima on ja kaikki muutokset otteessa. Takavalot ovat kuulemma liian korkealla ja vielä saa pikkasen korottaa jousilla. Ajoneuvoluokka on maastopakettiauto, niin kokonaiskorotus on sillon 150mm. Mulla oli 32/11,5/15 leimattu hyvään vanhan liiton aikaan jolloin siinä luki jotain tyylii "Katsastuksessa hyväksytty vaihtoehtoinen rengaskoko 32/11,5/15" Nyt AKE:n järjestelmä muutti sen jotenkin eritavalla (täytyy kattoa otteesta), mutta katsuri väitti, että nyt sais 33/12,5/15 sitten laitettuu...
Jotain siel otteessa lukee (Ajoneuvon pituus muuttunu)
-Taaksepäin suunnatut työvalot katolla
-Edessä vinssi
-Ajoneuvon koria korotettu runkoon nähden 51mm
-Vaihtoehtoiset renkaat 32/11,5/15 (jotenkin tälleen)
Joo oltiin tossa kavereiden kanssa vähän offiajeluilla... Pieniä kalustovaurioita sattui...
Autot olivat seuraavat:
-Tää Hiluski
-Kaverin Pajatso (33" Bogger, snorkkeli, työvalot, Torin 8000)
-Kaverin Sutsuki (OME alusta, Insat, Palkkihelmat ja puskurit, Torin 8000)
Hiluskista hajos ainoastaan 1000FF Hella keulalta, joka oli tyhmästi vinssipedissä kiinni (kelasin vielä, että pitäiskö ottaa pois ajelua varten, mutta ei jaksanu... Hajos sitten se jalka siitä, umpio säily ehjänä)
Pajerosta meni just hitsattu pakoputki poikki :P
Sutsukista hajos kolmosvaihde ja pakki
Kyllähän mukavaa oli ja tota Hiluskin uutta 12000lbs kiinavinssii päästiin kokeilee, hyvin jakso nyhtää pitkää high roof pajeroa :P
Tässä muutamat kuvat:
Täytyykin lähtee auton tai ainakin vinssin pesuun :P
Vaik mää en mistään mitään tiedäkkään!