No niiin! Saatiinhan se kori koroteltua ja eikä aikaa mennyt itse palojen lyömiseen kun joku 2 ja puol tuntia.Ongelmiltakaan ei vältytty löytyi ruostetta taka rungosta jonkun verran, etu korin kiinnike oli huonossa hapessa.
Eli kaiken näköstä pikku näprättävää tuli lisää. 1 Tankin täyttöputken jatko 2 etuperän huohotus letkun uusiminen/pidentäminen 3 kytkimen letkun pidentäminen/muuttaminen 4 ulosoton kytkentä vaijerin muutaminen 5 syylärin alapelti piti ottaa poies. 6 ohjauksen rätti nivel oli avattava. 7 jakolaatikon kepin aukon muokaaminen. Eipä kait muuta ei tietenkää nyt tule muuta mieleen.
Meinaan kumminkin laittaa kunnon ohjeet kuvien kera tonne tekniikka puolelle. Rupes itseäni vituttamaan, kun ei ollut kunnollisia ohjeita että mitä kaikkee piti avata/löysätä/jatkaa.
Mutta tuossa pari huonohkoa kuvaa. Täytyy ottaa paremmat vielä kun kerkiää.
Tuossa on tuo rättinivel
Pistin tuossa nuo jarru putket aika tukevasti kiinni klemmareilla.
Edited by - Urria4x4 on 21/12/2007 00:34:45