Näytä yksittäinen viesti
Vanha 20.12.2007, 10:10
TimoV:n Avatar
TimoV TimoV ei ole kirjautuneena
Veteraani+

Rekisteröitynyt: 09.02.05
Sijainti: Joensuu, Finland.
Perusasetus

Vatipää nyypille tiedoksi:

tuo 3.9 hotwire V8 on loistava auto ja todella toimintavarma (myös moottorinohjauksen osalta). Kulutusosat on käytännössä ilmaisia verrattuna muutamaan muuhun yleiseen tämänikäiseen automerkkiin. Moottorinkin käy täysin läpi (liikkuvat osat uusiksi) n. 800 erkillä, jos haluaa/tarvitsee. Lootankin vaihtaa kohtuullisella hinnalla jos omistaa Visakortin ja Lontoo taipuu. Pari tonnia tuohon myyntihintaan päälle ja sulla on käytännössä uudella moottorilla ja uudella vaihdelaatikolla varustettu kottero. Harrastusmielessä yksi takuulla helpoimmista ajoneuvoista!

Bensaahan se vie paljon tai enemmän - riippuen ajotyylistä mutta sitä saa kaupasta lisää. Peltitöitä todennäköisesti myös vähän teettää, mutta niitä näissä on aina enemmän tai vähemmän riippuen yksilöstä ja jo tehdyn määrästä. Eikä tässä mielessä eroa muista ikäisistään.

Hinta on kertakaikkiaan ihan helevetin halapa. Ostasin ite pois tuon heti jos olis tuo 4500 erkkiä irrottaa. Jos en muuten, niin pihaan seisomaan. Ei tosin todennäköisesti seisois, on nääs maantiellä ajettavana aivan loistava, ja menee rakentamattomana maastossakin mulle riittävästi!

Yleisesti nyybeilystä: Itse olen sitä mieltä, että jos on asiaa, niin kirjautuu ja ilmoittaa mielipiteensä omalla nimellä (en pidä edes nimimerkeistä). Pitää olla miestä seisomaan sanojensa takana. Vuodatinko tarpeeksi? häh?

-TimoV

"Kasissa vaan on vitun kiva ääni!!!", Ipe64, 5/10/2007: 11:18:00

"The original anti-theft devices -- Lucas Electric products." RR 3.9EFI Vogue, 1990

Edited by - TimoV on 20/12/2007 10:12:41
Vastaa lainaten