Näytä yksittäinen viesti
  #2  
Vanha 17.12.2007, 20:59
tjl:n Avatar
tjl tjl ei ole kirjautuneena
Veteraani++
 
Rekisteröitynyt: 22.07.06
Sijainti: riihimäki, .
Viestit: 1.888
Perusasetus

no jonnin verran pankulla ajanut.mutta kuitenkin enemmän nasulla. muistaakseni riihimäen varuskunnassa nasuilla ajetaan 7000km ja telat loppu. muistaakseni 20 000e kierros. pankusta ei niin varmaa tietoa ole.

rovajärjellä oli kyllä pankku käytossä 2 viikkoa. tuloksena 11 irronnutta telapyörää ja katkennut tela.
samoin rankemmassa käytössä telapyörästä tuntuu irtoavan se muovi / pinnoite.mistä seuraa pyörän vaihto.

202 pankkuun löytyy ainakin halvemmalla käytettyjä teloja, olisko savenmaa vai mikä.

maastossa menee kun tauti. ja pensaa menee vitusti. vanhemmissa voortin v6. ajoin metsässä muistaakseni alta 80km ja tankattiin 147 l. oli kyllä tosi pehmeetä suota pelkästään ja syvällä mentiin.
pankku mielestäni myös parempi kun nasu, ei tiputa telaa helposti. nasusta tippuu turhankin helposti. pakusta lähes mahdoton, kun siinä ohjaimet on metallia.pienet kannot on myrkkyä teloille.

tuulilasit on aika herkkiä hajoomaan.

uudemmissahan on ersun turbokuutonen(diesel) ja vetoja tuntuu olevan paremmin.pensamallista voin sanoa ainakin yhden positiivisen sanan. LÄMPÖÄ RIITTÄÄ. 300m niin rupee tupa oleen lämmin.

katsatuksesta en osaa sanoa mitään. mutta mulla on puolustusvoimien oikee oma ajokortti siihen

"alko pistää pulloon, ja minä kaadan kalloon"
Vastaa lainaten