Aikansa kun liotteli ja kävi vakain käsin heiluttelemassa "pyttyä" niin puhdasta tuli:
Tallin nurkasta löytyi "sopivia" pätkiä keulaan liimattavaksi, lopullinen
"muoto" vielä hakusessa mutta aluillaan kuitenkin:
Leijona pitäjästä tuli joutilas "ippe" pessaari jokolaatikon suojaksi, asentamattahan tuo tietenkin vielä on:
Vinssistä purkamatta vielä tuo moottorin pääty, tuntus olevan tiukassa nuo torx pultit...ja mitä tuosta pitää riisua että tulee sisuskalut esille laakerin vaihtoa varten?
Ja sitten myös vinssin sähkö kytkennästä olisi "kiva" tietää vähän enemmän kuin "väri-väriin", eli saa selventää, muutama kuva "avuksi":
Samoin miten kannattaa toteuttaa tuon letku ohjauksen muuttaminen "kiinteiksi" paneeleiksi, siis sisälle ja ulos omat nappulansa..?
Ilmeisesti tuo minulle myyty "tahna" tonne planeettaan on ihan ok kun sitä ei kukaan ole enempiä kommentoinut, vai onko se niin surkeeta kuraa ettei sitä toinna ees kommentoida.
SJ 410