laitellaas nyt vähän tarinaa mitä on tullut tehtyä lisää tossa reilun vioden aikana.
eka oli auto vähän tehottoman tuntuinen niin piti asentaa ahdin joka oli aika kivuton homma, kun oli kaikki osat valmiina onnistui se päivässä eli aamulla tallille ja illalla ulos turbollisena
muutoskatsastus turbolle ja soalle onnistui kovalla väännöllä katsastus asemalla ja takapäätä piti pudottaa 5cm
nyt on edessä navasta kaareen 62cm ja takana 57,5cm ja turboo varten todistus että hj61 ja 60 alustat on saman laisia, turbo on peräisin hj 61 koneesta ja mallia on ct-26.
sen remppasin ja kokosin kahdesta itse ja vain tasapainotuksen teetin ammattilaisella. pakopesästä hitsailin kaksi halkeamaa jollain sertanium puikoilla ja en tiedä onko kuinka kestänyt,
kun en ole sen koommin avannut.
kytkinkin joutui heti vaihtolistalle, kun rupesi luistamaan lisääntyneen väännön seurauksena
sitten renkaina käväisi fedima traialit, oli kohtuu hyvät ja helmapalkit kiertää taakse asti
kesällä tuli hommattua noi swamperit 33x13,5x15 ja vinssipuskurin tein jo talvella uusiksi. vinssi on nim jampelin tekemä
ja kun vinssi on laitettu niin sisään kun saa niin tottakai pitää ostaa cooleri ja ruveta survoon sitä liianpieneen tilaan. no kyllä se sinne mahtu lopulta ja tulipahan tehtyä korinkiinnikkeet ja
kaikki uusiksi samalla, kun olivat ruostuneet

ahtoputket menee akkujen alise
tulipahan laitettua myös omavalmiste dumppi
viimesin hankinta oli eteen kytkettävä lukko, jonka seurauksena oli että uudet tml murrokset meni hajalle 3tunnin sisällä siitä,kun oli lukon kytkentä vaijeri asennettu.
se korjaantu asentamalla tml hd murrokset tilalle!
edestä lokarin levikkeet tuli korvattua putkella, joka on osoittautunut aika kestäväksi
moottorikin sai uuden kannentiivisteen, ja venttileiden hionnan.
yllätys oli ettei karstaa näkynyt juuri mitään ja venttileiden seetipinnat oli hyvässä kunnossa.
uudet suutimen tuli kans laitettua ja syöttöpumpun ennakko säädettyä.
oli 10 astetta myöhäsellä kampiakselilta katsottuna!
käyttämätön tehostimen pumppu löytyi kiviseltä
ei ollut kyllä ihan samanlainen
sopi kyllä paikoillensa, kun irrotti säiliön ja muutti laippojen asentoa,
ja siirti vanhasta letkujen paikat. tietoa ei ole mihkää toyotaan se kuuluu alunperin
mutta näkyy toimivan myös hj simpukan kanssa!
sellasta tälläkertaa seuraavaksi voisi suunnitella jakiksen laakerointia tai takaperään jotain luiston rajoittajaa