Lainaus:
quote:
Ellei sitten mene ja tunge 2Hn mäntiä ja kantta tuohon 12H-Tn lohkoon ja luonnollisesti sitten turbon pakosarja ahtimineen..
Jäljelle jää sitten sellainen vaihtoehto, että rakentaa tuosta yhdestä 2Hn joutolohkosta moottori ja liitellä siihen turbo.
|
Jos vaihtaa koko kannen niin kannattanee vaihtaa pumppukin, voip olla suoraruiskussa ja esikammiossa muutakin eroa kuin se päällepäin näkyvä alipaine/suora ohjaus.
2H:sta rakentamalla eli turbottamalla saa peruskoneen rempattua edullisesti tarvikeosilla, nokan laakerit pitää hakea tojolta. Tuon kun turbottaa 12H-T:n osilla niin saanee lisättyä niitä 2H:n alavääntöjä entisestään, eli pitäs ola mukavampi maastomoottori kuin 12H-T.
Ne männänpohjan öljysuihkut jää pois, mutta ei niitä kai kaipaa jos ei ahtoja paljoa nosta ja aina kierrokset tapissa vaunua kisko.
Mitenhän tuo 12H-T, meneeköhän siihen 2H:n tarvikerunkolaakerit, sillon jos ottais öbaut vain lohkon siitä niin sais ne öljysuihkut.
______________________
Minä mistään mitään tiedä.
Miesten lelut on kookkaita.
Edited by - HJ60 on 15/12/2007 16:38:50