Näytä yksittäinen viesti
  #6  
Vanha 15.12.2007, 16:34
HJ60:n Avatar
HJ60 HJ60 ei ole kirjautuneena
Veteraani+++
 
Rekisteröitynyt: 18.06.04
Sijainti: Rovaniemi, Finland.
Viestit: 2.344
Perusasetus

Lainaus:
quote:
Ellei sitten mene ja tunge 2Hn mäntiä ja kantta tuohon 12H-Tn lohkoon ja luonnollisesti sitten turbon pakosarja ahtimineen..

Jäljelle jää sitten sellainen vaihtoehto, että rakentaa tuosta yhdestä 2Hn joutolohkosta moottori ja liitellä siihen turbo.
Jos vaihtaa koko kannen niin kannattanee vaihtaa pumppukin, voip olla suoraruiskussa ja esikammiossa muutakin eroa kuin se päällepäin näkyvä alipaine/suora ohjaus.

2H:sta rakentamalla eli turbottamalla saa peruskoneen rempattua edullisesti tarvikeosilla, nokan laakerit pitää hakea tojolta. Tuon kun turbottaa 12H-T:n osilla niin saanee lisättyä niitä 2H:n alavääntöjä entisestään, eli pitäs ola mukavampi maastomoottori kuin 12H-T.

Ne männänpohjan öljysuihkut jää pois, mutta ei niitä kai kaipaa jos ei ahtoja paljoa nosta ja aina kierrokset tapissa vaunua kisko.

Mitenhän tuo 12H-T, meneeköhän siihen 2H:n tarvikerunkolaakerit, sillon jos ottais öbaut vain lohkon siitä niin sais ne öljysuihkut.

______________________
Minä mistään mitään tiedä.
Miesten lelut on kookkaita.

Edited by - HJ60 on 15/12/2007 16:38:50
Vastaa lainaten