Viestiketju: Daihatsu 850van 4x4
Näytä yksittäinen viesti
  #61  
Vanha 15.12.2007, 00:37
audiq audiq ei ole kirjautuneena
Jäsen
 
Rekisteröitynyt: 25.02.06
Sijainti: Järvenpää, .
Viestit: 62
Perusasetus

Lainaus:
quote:
Mitä tuossa viimeisessä kuvassa on tapahtunut? Mennyt nokka edellä rasvamonttuun...?
Jep! Vähän tippui tunkilta. Olin itse alla, mutta ei se onneksi kokonaan sinne mahdu tippumaan.

No mutta saipahan hyvän kuvan otettua Daikun neliveto-rakenteesta.



Vastaa lainaten