Jostainhan kaikki projektit saa alkusysäyksen niin tälle se tuli tästä:
Sitten tuli hankittua Suzukin koppa ja runko aksuloineen ja jakolootakin. Pyöräkoko oli jo päätetty eli 35".
Ja hyvinhän ne sinne soppii:
Pikkuisen rungon ja korin siistimistä eli kaikki irtoava pois jonka jälkeen pyörät kiinni Hilux LN46 akseleihin ja auton alle. Ja koppa selkään niin tältä näyttää:
Ja etuvinkkelistä:
Rakentamisen punaisena lankana tulee olemaan mahdollisimman yksinkertaiset ja varmat ratkaisut, heti tiukasti perässä tulee keveys: Yritän saada täyden hyödyn pyöräkoosta ja moottorin tehosta. Moottori on kyllä poikkeus tuosta keveydestä mutta kun lompsakin asettaa omat rajoituksensa... =(
Moottoriksi joku (Ford?) ruisku kutvonen ja automaatti, suikan oma jakolaatikko välitettynä. Akseleina Toyon 8" jollain ei-kytkettävillä-lukoilla; yksinkertaiselle miehelle yksinkertaiset ratkaisut. Akselit kiinni jakareilla (2kpl pitkittäisiä tukivarsia) ja taakse ainaki coiloverit, jos oikein hullusti käy niin eteen hyppykaasupumput.
Lipposen Mika on jo oletettavasti tehnytkin tukivarret ja muita jousitus kilkkeitä kun vaan kerkeis hakemaan, vois ottaa seuraavan askeleen.
Ja jos sais valmistumaan syksyn 2008 suunnistus kinkereihin ni olisin ylittänyt itseni ja tallikaverin asettamat tavoitteet.
Arvoisat kohtalotoverit, GPRS/3G käyttäjät, pyrin ottamaan teidät mahdollisuuksien mukaan kuvien koossa huomioon!
Edited by - VMK on 28/03/2008 19:36:29