Kaikkihan lähti oikeastaan siitä, kun mitattiin litraisen moottorin oikeat tehot:

Ja niitähän kertyi ohjaustehostimen kera noin 27 kW ja vääntöä 64 Nm.
Niinpä päätettiin olla katsastamatta autoa enää.
Siitä se ajatus sitten lähti...
Koneeksi vanhan Volvon b200 ja laatikoksi bw55-automaatti. Konetta on kunnostettu pikku hiljaa. Pääsiäisenä saatiin tehtyä moottorin- ja vaihdelaatikonkorvat. Kardaanintumppi tehtiin Nivan etukardaanista. Paljon kaikkea touhua on vielä jäljellä.
Projektikuvia löytyy tuolta (vahimmat viimeisempänä), ei viitsi linkittää kaikkia:
http://s220.photobucket.com/albums/dd12/kuningas17
Edited by - Höpö on 21/04/2008 16:45:34
Edited by - Höpö on 04/05/2008 20:50:11
Edited by - Höpö on 11/05/2008 19:40:26
Edited by - Höpö on 19/05/2008 20:34:32